Samsung HT-WS1G zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-WS1G zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Tom Bosmans 11-11-2010
Geschreven voor: Samsung HT-WS1G zwart

Goed geluid, hoewel de bassen naar mijn smaak te hard doorklinken. Er is ook geen mogelijkheid de geluidsinstellingen bij te regelen, buiten een aantal presets.
Schakelt automatisch in en uit (hoewel pas na 20 minuten) met mijn Telenet digicorder. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

josrotterdam 24-01-2010

Afgelopen weekend aangeschaft.
Perfect geluid. De oplossing voor mensen die het geluid van de Samsung tv's toch net niet voldoende vinden. En ook weer geen uitgebreide home-cinema set met speakers, draden etc. willen aanschaffen. De draadloze subwoofer is een geweldige oplossing. De soundbar onder je tv (voetje of aan de muur)sluit je simpel met 1 snoertje aan !

Jali29 04-12-2009
Geschreven voor: Samsung HT-WS1G zwart

Ondanks de reviews hier over de ventilator toch deze soundbar aangeschaft omdat we geen 6 boxen meer in huis wilden en een blue ray speler al in ons bezit is. Tot nu toe zeer tevreden en wij horen de ventilator totaal niet ondanks dat we er heel alert op zijn. Ik hoop niet dat dat nog gaat komen. Verder komt er verbazingwekkend goed geluid uit. Het klinkt vele malen beter als ons oude panasonic 5.1 systeem.

PA3FYS 21-11-2009
Geschreven voor: Samsung HT-WS1G zwart

Ik heb deze set aangeschaft omdat, zoals reeds vaker is geschreven, het geluid van de zeer platte UE40B8000XP tegen viel.De Subwoofer ventilator maakte wat te veel geluid maar daar heb ik een elektronisch toerental regelaartje op gezet (worden ook wel bij computers gebruikt).Ik vind wel dat er een ventilator nodig is voor koeling, hij zit er niet voor niets op. Alles werkt nu naar behoren en het geluid van de TV is een stuk beter geworden en komt zoals het ook hoort bij het beeld weg. Uiteraard is e.e.a. niet te vergelijken met mijn ROTEL geluids-installatie, maar deze mag je qua kwaliteit/prijs verhouding niet met elkaar vergelijken.

Ruben Verhaege 05-01-2012

Hoe installeer je zo'n elektronisch toerental regelaartje?

Ruben Vandevoorde 05-01-2012

Beste,

Hoe zet je zo'n elektronisch toerental regelaartje erop?

Ron25 07-08-2009
Geschreven voor: Samsung HT-WS1G zwart

Deze speakerbar heb ik direct gekocht bij mijn LED TV (6000) van Samsung. Deze speakerbar zorgt ervoor dat het geluid vele malen verbeterd. Erg handig is ook de draadloze subwoofer. Geen extra draden in je woonkamer! Er zit zelfs een muurbeugel bijgeleverd dus je kunt de bar direct onder te TV hangen. Ideale oplossing voor een beter geluid!

ger2 15-07-2009
Geschreven voor: Samsung HT-WS1G zwart

Vorige week heb ik deze set aangeschaft na eerst de kieskeurig reviews te hebben gelezen. Daarin werd melding gemaakt van een storend bijgeluid van de koelventilator uit de subwoofer alsmede een ergerlijke piep. Ik dacht dat dit wel zou meevallen, dus toch maar de set gekocht. Het viel niet mee. Er is inderdaad sprake van een dof ronkende ventilator en een nog storender hoog bijgeluid.
Ik heb het advies gevolgd van een reviewschrijver en de achterzijde losgeschroefd en de voedingskabeltjes van de koelventilator doorgeknipt. Daarmee zijn beide problemen opgelost. Vooralsnog laat ik de achterzijde er maar afliggen om toch voldoende koeling te krijgen. Hoewel het apparaat niet warm lijkt te worden ga ik er voor de zekerheid toch maar een ander ventilatortje inzetten. Ik heb er een liggen, die precies past (van een oude laptop), maar deze is 0,15 amp., terwijl de originele 0,06 amp. is. Ik weet niet of dat een probleem zou geven, dus wil daarover mezelf eerst laten informeren.
Vooralsnog ben ik ondanks de bijgeluidproblemen best tevreden met de set. Je kunt geen perfect geluid verwachten, maar het is een hele aanwinst als je het vergelijkt met het origenele TV geluid.

vd Bouw 23-06-2009
Geschreven voor: Samsung HT-WS1G zwart

Vanmiddag dit setje aangeschaft voor bij mijn Samsung LED-tv.
Ik wilde eerst een andere, maar bij BCC waren ze niet helemaal bij de les en hadden ze gewoon vergeten dat setje te bestellen, dus ik maar wachten op niets!
Nu dan de HT-WS1;
Het past prachtig bij elkaar qua ontwerp.
Ik ben niet zo'n audiofiel en een beetje bass maakt al redelijk wat indruk op mij.

Wat mij wel stoort is de koelventilator van de actieve subwoofer.
Deze is zeer zeker hoorbaar.
Dit is voor mij zo irritant dat ik overweeg om het zaakje weer in te ruilen voor een betere.